ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

روزهای زندگیم...!

نمیدونم چرا این کارو بامن کردی مگه خودت نمیگفتی دوسم داری؟ مگه نمیگفتی انقد منتظرت میمونم تا مال خودم شی؟ پس چی شد اون حرفا؟ به این زودی تنهام میذاری الان که مال تو شدم؟ چند روز بود بهم اس نمیدادی فک کردم به این زودی فراموشم کردی! ی نفس عمیق ی التماس و خواهش از خدا که خدایا اگه دوسم داره حداقل ی تک بزنه بگه دستم خورد شرمنده من بدونم به یادمه هنوز تو دلش جایی دارم! بعد از 5دقیقه صدای گوشیم درومد باتمام وجودم حس کردم که تویی شیرجه زدم رو گوشی آره تو بودی خوده خودت ی اس ام اس عاشقونه منم جوابتو دادم 4.5تا تو اس عاشقونه دادی منم جوابشو دادم. اس ام اسام تموم شد شروع کردم باهات حرف زدن گفتی نمیتونی فراموشم کنی نمیتونی ازم دل بکنی پس این غروره لعنتی تو بذار کنار! نمیدونم بخدا نمیدونم به چی قسم بخورم که گذشتم گذشته تموم شده الان و آیندم مهمه ولی تو باز حرف خودتو میزنی و گذشتمو به رخم میکشی. لعنتی من به خدا قسم خوردم دس رو قرآنش گذاشتم کاش توام یکم آدم بودی میفهمیدی!فقط همین...! دلم از نبودنت پراست... آنقدر که اضافه اش از چشمانم می چکد...
نظرات 4 + ارسال نظر
zizi جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ http://sayeiesokut.blogfa.com

فرنوش تو رو خدا مواظب خودت باش.
من میدونم این حالا دوباره هوس کرده دیده تو کاری نکردی فک کرده میتونه هروقت خاست بیاد سراغت. تو ک میگی ساده ای پس مرگ من دوباره گول نخور. مواظب خودت باش. گذشته تو بهانه کرده ک دنبال خودش بکشوندت!
اگه برام مهم نبودی این حرفا رو نمی زدم. می دونی ک نگرانتم

میدونی چیه اونم دوسم داره ولی همش به فکره آبروشه!

کلبه ی تنهایی من شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

سلام عزیزم
تو نباید گذشتتو بی کم و کاست براش میگفتی باید یه چیز کلی میگفتی
چون خیلی دوستت داره روت حساسه
حسوده
دلش میخواد الان که مال اونی از همون اول هم مال اون میبودی
اعصابش خرد میشه وقتی فکرشو میکنه که تو قبلا با کس دیگه ای بودی
ولی نباید دائم گذشتت رو مثل پتک توی سرت بکوبه
نباید یادآوری کنه
بهش بگو من همه چیز رو فراموش کردم
از توی ذهنم محو شده ولی تو خودت یادآوری میکنی
بگو من از یاد بردم همه چیزو اگه تو دوباره جلوی چشمام نیاریشون
بگو من فقط تو رو میخوام
بهش بگو ممکنه تو هم خودت قبلنا کس دیگه ای و دوست داشتی پس دیگه فراموش کن گذشته رو
بگو با یادآوری گذشته الان و آینده رو هم خراب میکنی

میدونم تقصیره خودم بود که همرو صاف و صادق بهش گفتم. گفتم چون نخواستم زندگیمون با دروغ شروع بشه سادگی از خودم بوده نخواستم فردا از دهنه کس دیگه ای بشنوه اگه یکم سیاست داشتم حتی اگر راستم بود چون با سیاست بودم زیرش میزدمو میگفتم دروغه ولی چون این کارو نکردم هرکی هر دروغی میگه باور میکنه.
من دارم چوب سادگیمو میخورم! همین

تنها یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

فرنوش عزیزم بی خیال همه چی بچسب به زندگیت وتورو خدا مواظب خودت باش دوست دارم٪

من شمارا میشناسم آیا؟؟؟؟؟؟؟؟

تنها پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ

آره ولی اصلادوس ندارم خودمومعرفی کنم

ولی من دوست دارم بشناسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد