ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

خیلی جالبه...!

از ترم قبل دنبالم بود همه ی کلاساشو حذف کرده بود بامن یکی کنه همیشه دنبالم بود. 

تابستون میدیدمش تو کلاسا اصلآ باهم جور نمیگفتیم همش دعوا تو خیابونم 2بار دعوا کردیم. 

 

بعد از ی مدت باتمام جرعتش اومد بهم پیشنهاد داد دوسش داشتم بعد از چند دقیقه قبول کردم. 

الان وقتی بهش زنگ میزنم میگه کاری داشتی زنگ زدی؟ همون عاشق دل باختس ها که هروقت بهش زنگ میزدم میگف جانم! 

اینه دوس داشتن تا بدستت نیاوردن جونشون واست در میره تا بدست میارن...! 

 

 

قضیش طولانیه ی وقت مناسب همرو توضیح میدم تا اینجا داشته باشین خلاصشو.

نظرات 11 + ارسال نظر
امین دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ http://robin.blogsky.com

سلام
چه عجب برگشتی
اتفاقی به وبلاگم اومدم به کلی فراموشت کرده بودم

پریا شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام فرنوش جونم خوبی؟
خیلی دلم برات تنگ شده
به هم دانشگاهیامونم سلام برسون
خوب بدون ماحال میکنیناااااااااااااااااااااا
دوست دارم عزیزم بوووووووووس
فدااااااااااااااااااااااااات

سلام پزیا جون خوبی خانومی؟
منم دلم برات تنگ شده عسیسم.
چشم حتمآ.
جات خالی.
منم دوست دارم
موچ موچ!

امین شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ http://pavel.blogsky.com

توی نظر بالایی ادرس قبلیم رو گذاشتم
اومدم نظرم رو خوندم اینجا روی وبلاگم کلیک کردم دیدم یک نفر ساختش ..

minaaaaaaaa سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

salam azizam theme ghablit khoshkeltar bud

سلام خوبی؟ فیلتر شده

پریا دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

قربونت فدات شم بووووووووووس
دوست دارم جای منم خال کنین تودانشگاه!!!!!!!

پریا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

سلااااام عسلم خوبی؟
نیستی چیکارمیکنی؟؟؟؟؟

salam fadat sham khobam
nisti?????????

پریا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام عسلم دیوونه نشناختمت میگم خدایا این کیه دیگ
به جون خودم اگ صفاایناپیشت نبودن عمرا اگ میشناختمت خوب تغییرچهره دادی خیلی دلم برات تنگ شده برا عروسی آماده باشی هاااا فدات دوست دارم
راستی نانازبودی نانازترشدی
بابای

پریا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پریا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ

دوست داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم

پریا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ

دلم برات تنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

پریا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

کجااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد