ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

موهای عزیزم...!

موهام دراز بود 1سالم میموند میومد رو ک.و.نم دیروز رفتم آرایشگاه به آرایشگره ج.ن.ده گفتم یکم کوتاه کن چشمو باز کردم دیدم دراز ترینش از گردنمه! 

ای فشش دادم جلو موهامم همچین کوتا کرده اصن بسته نمیشه میریزم جلو چشمام!

ولنتاین....!

ولنتاین مبارک! 

امیدوارم هر سال عاشق تر از سال قبل باشین!

۲۲بهمن. ولنتاین...!

از اونجایی که ولنتاین نزدیکه توصیه میکنم کسایی که دوست پسر ندارن در 22بهمن حضور به عمل آورند با یکی دوست بشن ولنتاین ازشون بگیرن ولی خودشون چیزی ندن 26بهمن تموم کنن دوستی رو. 

ولنتاین من یادتون نره! منظورم کادوش بود هرکی نخره دعا میکنم سوسک شه بچسبه سقف نتونه بیاد پایین بخندم.

حالم خوبه...!

سلوم برو بکس! 

امروز رفتم دانشگاه ثبت ناممو کامل کردم! 

قراره از اول اسفندم کلاسامون شروع بشه! حالا دس دس دس ... بسه دیگه سبک بازی در نیارین! 

مامی میگه بزرگ شدی سبک بازی رو بذار کنار. امروز پسراشو دیدم فک کنم لازمه سبک بازی رو بیشتر کنم! 

نه شوخی کردم...!جدی نگیرین! 

اول بسم الله که رفتم تو با ی پسر دعوا کردم. البته دعوام نبود کل کل بود آخه خیلی زر میزد دور از جون شما از اونجایی که من تو جواب دادن کم نمیارم شستمش گذاشتم تو ک.و.ن خر. 

خدا آخر عاقبتمونو به خیر کنه از دانشگا بیرونم نکنن خوبه.

چقدر سخته...!

خیلی سخته وقتی میبینم دوستام اشتباه های منو میبینن دردهایی که میکشم عذاب هایی که میکشم ولی براشون عبرت نمیشه! 

وقتی بهشون میگم نکونین منو ببینین میگن همه مثل هم نمیشن که ولی بعد ی مدت میگن کاش به حرفت گوش میکردیم.