ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

سادگی...!

میدونی گاهی وقتا به سادگی خودم خندم میگیره  یکی نیس بگه خره یکم سیاست داشته باش مثل دوستات باش با ۱۰۰نفر حرف میزنن یاروها باهم حرف میزنن میفهمن با اینم دوست بوده ولی میزنن زیرش میگه نه دروغه چش دیدنه مارو ندارن! 

میدونی چیه فقط ازت ی خواهش دارم خدا فقط ی خواهش امینمو که۶ساله بردی پیش خودت خودت شاهد بودی که روزی ی مشت قرص اعصاب میخوردم خودت شاهد بودی که نوشته بودن بستری شم نمیرفتم مامانم چقد اشک ریخت؟ خدایا هنوز نتونستم  فراموشش کنم  خدایا محمدمم ازم نگیر خدا خدا ازت خواهش میکنم خدا. 

بخدا نمیتونم ببینم دوماد شده عروسش کس دیگس به جای من قراره شبارو تاصب کنارش بخوابه خدایا اون روزو هیچ وقت نیار اون روزو اگرم خواستی بیاری با روزه مرگ من یکی باشه چون اگه یکی نباشه خودم یکیش میکنم. 

خدایا مگه نمیگی بنده هاتو دوس داری خدایا پس چرامنو دوس نداری خدایا؟ خدایا توکه انقد بزرگیو میگی گناهارو میبخشی پس چرا منو نمیبخشی؟ چرا کاری نکیکنی که منو باور کنه؟ 

خدایا بشنو صدامو منم یکی از بنده هاتم خدایا التماست میکنم 

عشق من برا یبارم که شده باورم کن باور...!

نظرات 8 + ارسال نظر
minaaaaaaaa شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

farnoooooosh jun torokhoda narahat nabash darseto zud tamuu m kon .ishalaaaa yeki behtar peyda she k ghadreto bedune.

مرسی عزیزم خدا کنه!

مریم یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ق.ظ http://slave99.blogfa.com/

میشنوه
مطمئن باش میشنوه وداره خوب نگات میکنه
فرنوشم امیدوارم باش
عزیزم خدا سر فرصت جواب التماساتو میده
انتظار نداشته باش سریع به حرفت گوش کنه
اون همه چیزو میسنجه وبعد هر چی که صلاحته جلو پات میزاره
شک نکن
توروخدا گریه نکن
اشکام بند نمیاد
بسسسسسسسسسسسس کن
دختر
بس کن
.......

تاکی باید صبر کنم؟

امین یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

نمیدونم چی بگم تا حالا توی این جور موقعیتی نبودم
ولی خدا کنه این ماجرا اونجوری که خودت میخواهی تموم بشه

پس نمیتونی درکم کنی

zizi سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ق.ظ

خدا تنهات نمیزاره کلی تا هم دوس ت داره. تو خوش بخت میشی فقط اگه ی کم صبر کنی و تلاش

امیدوارم!

Nima پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://darkknight.blogsky.com/

raft k raft
b ye varesh

مرسی که دل گرمی میدی!

minaaaaaaaa دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

salm farnooooooooooosh jun kojaee nisti??????

شرمندم بخدا حالم اصلن خوب نیس

شقایق سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.bikaranegi.blogsky.com

فرنوشی غمت نباشه گاهی مصلحت تو نشنیدنه ایشالا غمت دووم نیاره!!!!
برگشتم منتظرتم بیا پیشم

مرسی. چشم حتمآ

بهادر چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.blogfa.bahador0123.com

سلام وبلاگه خیلی قشنگی دارید مطالبه جالبی گذاشتین .. خوشحال میشم بهم سربزنید دوست عزیز .منتظرتن هستم فدا.....

مرسی شما لطف دارین. حتمآ میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد