ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

من. دوستم. مهدیس

این روزا خیلی برام سخت میگذره ولی میگذره عشقم میدونم من زود فراموشت شدم ولی تو از یاد من نمیری  هر روز که میگذره فراموشت میکنم ذره ذره از وجودم کم میشه میدونم ی روز به حرف من میرسی که همه دارن دروغ میگنو حسودیمونو میکنن میدونم ی روز بر میگردی شاید چند روز دیگه شاید 1ماه دیگه شایدم 1سال دیگه ولی اون روز من دیگه نیستم اگرم باشم دیگه اون فرنوشه سابق نمیتونم برات باشم. 

شب یلدا تولدمه میخوام کلآ شمارمو عوض کنم میخوام به خودم طلقین کنم هیچ وقت ندیدمشو باهاش نبودم میخوام کلآگذشتمو فراموش کنم میخوام آینده ی آدمه دیگه ای باشم. 

بعد از چند روز که از زایمانه دوستم میگذره دیروز با مامی و امیر رفتیم دیدنش خدارو شکر حالش خوب بود سر پا بود اسم دخترشو گذاشته (مهدیس ) داد بغلم  ی لحظه بغض کردم با خودم گفتم خدایا یعنی روزی میشه منم مادر شم اینجوری بچمو بغل کنم شیرش بدم بهش محبت کنم! 

ای کاش اون روزا که مادر بزرگم.عمه هام.مادرم.پدرم که میگفتن فرنوش این کارا آخر عاقبت نداره به حرفشون گوش میکردم فک میکردم همه دشمنم هستنو دوستام واقعآدوست ای کاش جواب هیچ پسریو نمیدادم که الان شاخ بشن بگن ما با فرنوش س ک س داشتیم در حالی که هیچی بین ماها نبوده. 

خدایا از توام گله دارم یکی واقعآ میره س ک س میکنه کسی صداش در نمیاد من که کاری نکردم اینجوری میگن! 

 خدایا تو بالا سرمی همه چیو میبینی منم اینو میدونم که هستیو میبینی ولی قبول کن گاهی بی انصافی میکنی!

درد دارم...!

درد خودمون کم بود این درد پ ر ی و دم بهش اضافه شد ای خدا آخه اینا چه درداییه  دادی به ما زنا. مردام فقط بلدن بکنن اونم 1000 بار میکوبن سره آدم . ما بد بخت زنا ی هفته قبلش درد میکشیم ی هفته خودش ی هفتم بعدش تا میایم یکم خودمونو جمو جور کنیم باید واسه ماه بعد آماده شیم.  

مخصوصآ من که پ ر ی و د شدنی پاچه میگیرم بیا و ببین آخه شدنی  مثل آبشار نیاگارا 2 روز اولو میریزم طوری که  هر نیم ساعت به نیم ساعت wcهستم. بعد  میگن اشکال نداره  بچه دار شدنی بچت راحت میشه گوره بابای بچه بچرو میخوام چیکار خودم درد نکشم. 

دوسش دارم...!

بخدا دوسش دارم هرچی به روی خودم نمیارم میگم بیخیال کس ننش گوره ددش نمیشه آخه بیشرف بی شخصیت چرا انقد به حرف مردم گوش میدی ی بار به حرف من گوش نمیدی چرا فکر میکنی همه دوستتن من دشمنت؟ 

اون فامیلشون بود که گفتم مارو با هم آشنا کرده! چند وقت پیش بهم اس داد گفت چه خبر؟ منه خرم بهش گفتم میخواد بیاد خواستگاریم. گفت به سلامتی. 

روز تاسوعا رفته بود پیشش کلی بدو بیرا گفته بود از من بهش. منو جنده و بی پرده کرده بود. اینه سادرو بگو که عقلشو داده دست ی بچه ی 19 ساله. بهم زنگ زدو گفت خیلی نامردم گفتم چرا همه چیو گفتو تموم کرد. گفت دیگه بهش زنگ و اس نزنم. شب اون روز دستای همین توله ی 19 ساله بهم زنگ زدن گفتن فرنوش پشت سرت چرتو پرت میگه و میخنده واسه دروغایی که گفته و میونتونو به هم زده. گفتم اشکال نداره خدا بزرگه ولی هیچ وقت نمی بخشمشون!   

من تو شهرستان کوچیکی زندگی میکنم که همه با تیپو قیافه و لباس تصمیم میگیرن! 

الان من که 19سالمه ابرو برداشتمو مانتو کوتاه میپوشمو آرایش میکنم شدم جنده ی شهرمون همه انداختن تو چششون.جرئت بیرون رفتن ندارم مردمش با نگاهشون آدمو میخورن. 

خدایا تو بالا سرمی میدونی من همچین دختری نیستم پس کمکم کن که تنها امیدم به توء!

دوستم!

ی دوست دارم از اول راهنمایی باهاش دوستم پیارسال عروسیش بود رفتیم کلی رقصیدیم کلی هم خوش گذشت امسال حامله شد 2شنبه نی نیش به دنیا میاد از اونجایی که قراره به من خاله بگه اسمشو من انتخاب کردم. شوهرش گفت پس نظره من مهم نیست منم گفتم شما کارتونو کردین اسمشم با من. دختره منم اسمه ماهکو براش انتخاب کردم خوبه؟ 

واسه دوستم دعا کنین خیلی میترسه امیدوارم هم خودش هم بچش سالم باشن! 

پانی...!

پانی آخه چرا عزیزم چرا انقد حرص میدی میایم یکم تو دنیای مجازی حال کنیم میرینی به آدم باز چت شده تورو خدا زود تر برگرد منتظر آدرس جدیدتما!!!!!!!!!  

باچه؟