ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

آخرین خط ها...!

---------------------------------این خطهای دفتر خاطرات آخرین روزای سال90. یه جمله یادگاری برام بنویس! 

 

 

خواهشن هرکی اومد وبم بدون جمله نره! 

چقدر سخته...!2

چقدر سخته وقتی منتظری تاکسی بیاد گورتو گم کنی بری دانشگاه(بگو آخه بچه نونت کم بود آبت کم بود بری دانشگاه خلاصه خودم با دستای خودم .خودمو تو دردسر انداختم با این دانشگا رفتن)عشقتو ببینیو پشت کنی تا رد شه تا تموم خاطرات بیان جلو چشمات. 

تا اون روزه بارونی بیاد جلو چشت که با آهنگ میلاد نور محمدی تو بارون  کنار سد تو ماشین هوای تاریک ماشین گرم تو بغله هم که گفتی تموم زندگیمی مال خودمی نمیذارم تورو ازم بگیرن! 

هی من همون آدمم که الان بهت پشت کرده و محله سگتم نمیذاره. 

گوز ارزشش بیشتر از توئه بی غیرته دهن بین . 

الان کیه که کم آورده؟تو 

الان کیه که افتاده گوه خوری؟ تو 

پس بخور نوش جونت

کثافت...!

1ماه نشده رفتم دانشگاه کارمون به حراست کشید پسره ی آشغال!

خنگه...!

پنجشنبه هفته پیش بود اون پسر 27ساله خنگه ی فلش داشت توش پره آهنگ تصویری جدید بود دوستم گفت بده ببرم بزنم کامپیوترم شنبه میارم برات...  

اونم نداد... طفلک ضایع شد. 

من گفتم گفت باشه بهت میدم... بسی حال کردم. 

داشتیم با همون دوستم که ضایش کرده بودو دختر خالش میرفتیم که دیدیم یکی از پشت داره داد میزنه فرنوش خانوم نگا کردیم دیدیم بله خودشه داره کشون کشون دوون دون میاد. 

اومد ه داره فلشو میده برگشته میگه ازت خوشم اومده میخوام بگیرمت! 

اینم منم. برگشتم گفتم قربون خدابرم مردمو برق گرفتنی مارو گوزه ننه ادیسون میگیره! 

دوستام رفتن تنها موندم میخواستم سوار تاکسی شم دیدم اونم اومد کنارم وایستاد حوصله مالیده شدن بهشو نداشتم تو سرما پیاده رفتم. 

دوشنبه فیزیک داشتیم! آخه یکی نیس بگه کامپیوتر چه ربطی به فیزیک داره! 

پشت سرم نشسته بود اول ی بسته آدامس داد بهم منم بدون رودروایسی گرفتم. 

گفته بود واست گوشی میخرم. موبایل فروشی داره. 

منم گفتم اچ تی سی بخر آخرین مدلشو گفته بود باشه. آدامسرو که گرفتم گفتم گوشیم چی شد نیاوردی که! خم شده دم گوشم میگه گوشیرو بیخیال ی انگشتر دیدم میخوام اونو برات بخرم آقا مازدیم زیر خنده 10 تا دختر بودیم ی 30.40تا پسر حالا من برگشتم بلند بلند داد میزنم چی میخوای برا من انگشتر بخری تو غلط میکنی تو چیکارمی که میخوای برام انگشتر بخری کلاس ساکت بود همه اینجوری شده بودن

طفلک خودشم اینجوری شده بود! 

بعد 2تا پسرم هستن خیلی خوجلن!دوکسشون میدارم. 

بدجور نگا نگا میکننا ولی نمیان شماره بدن یکیش 24سالشه یکیش23. 24 سالیه پرشیا نقره ای داره ولی اون یکی هیچی نداره رو کولش میخواد بگردونه. 

این پسره که اینجوری گفت منم داد زدم شدیدن رگ غیرتشون باد کرد استادمون 15دیقه استراحت داد اون 2تا این خنگرو کشیدن تو حیاط تا میخورد زدنش منم نگا میکردم از ی طرف حال میکردم از ی طرفم دلم براش سوخت بعد گفتم به ی ورم حقشه

مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟ 

مامانی فدات بشم من تولدت مبارک...! 

 امروز تفلد مامانیه انداختم خونه مامان بزرگم عمه هام همه هستن خودش نمیدونه . اونجارو تزیین کردن عمه هام منم کیک و شام اینا سفارش دادم خلاصه میخوام کلی سویپرایز بشه. الهی دختری قبونش بره!

عشق من...!

عشق من تولد 27سالگیت مبارک...! 

ایشالا جشن 120سالگیت...! 

با اینکه بامن نیستی و از یادت رفتم ولی من هنوزم به یادتم...!