ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

دلم گرفته!!!

امروز هوا گرفته بود تو خونه تنها بودم همه رفته بودن سرکار یدفه رعدو برق زدتمام خاطرات اومد جلو چشم انگار منتظر رعدو برق بود ی لحظه نمیدونم چی شد اشکم اومد با خودم گفتم چرا واقعآچرا ترکم کرد؟چرا تنهام گذاشت؟چرا تا بهش نگفته بودم دوست دارم ولم نکرده بود تا گفتم ولم کرد!! هزارتا چرتو پرت دیگه خلاصه که یکم با خودمون خلوت کردیم روحمونو ارضاکردیم. 

میدونم یه روز میایو اینجارو میخونی عمدآ آدرس اینجارو تو وب قبلیم گذاشتم که بیای ببینی کسی رو تو دلم جا نکردم فعلآجات محفوظه و هیچ وقتم جا نمیکنم ولی چند تا سوال ازت دارم که میخوام جوابشو از خودت بشنوم. چرا ولم کردی؟ چرا همش به حرف مردم گوش میدی ی بار به حرف من گوش نمیدی؟ به خدا خستم خیلی ام خستم  ازین آدمایی که کار نکردرو میکشن روخت اگه آدم با4تا مویی که بیرون میذاره جنده میشه پس اونایی که چادر سر میکنن و زیر چادر کاراشونو میکنن چین؟ نکنه اونا امام زادن ما جنده. هرچیم باشیم مال ما تو رومونه فیلم نیست اونایی که زیر چادر کاراشونو میکنن فیلمن... 

اینارو گفتم تابدونی من اونی نیستم که پشت سرم میگن خوبه خودت چند وقتی باهام بودی میدونی پس این غرور لعنتی تو بذار کنار و بهم زنگ بزن که هنوزم منتظرتم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
نگاره ! شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ http://heragen.blogsky.com

هنوز تو شوکی کاملا معلومه...ولی اگر هنوز دوسش داری و این حرفها رو زده ببین باید خیلی محکم باشی میانه رو نباش یا برو و حرف آخر رو بزن یا واسه همیه بذارش کنار...معامله زشتیه ولی گاهی باید واسه بقا به لجن هم تن داد...نا امید نشو...مثل یه آمژوله...دردش همیشگی نیست

اصلآنمیتونم باور کنم که ترکم کرده کاش گوش میکرد به حرفام ولی...

سونیا شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.diyajojo.blogfa.com

سلام فنوش جونی عزیزم
لینکم میکنی قلبونت
من با چه اسمی بلینکمت نانازی
اگه لینکم کردی بنویس
سونی جوجو

آره عزیزم لینکت میکنم. با اسم. ی۷خط روزگار درعین سادگی لینکم کن

پانی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

اوا قبلی من بودم مادر اسم نداشت!

آدمک سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.nightthoughts.persianblog.ir

من یه قانون خیلی با حال کشف کردم. برام اهمیتی نداره که این نویسنده ها و دانشمندان بزرگ چی می گن ولی قانون من می گه:

کسی که یه بار می تونه دلت رو بشکنه. صد بار می تونه این کار رو بکنه.

کسی که یه بار می تونه ترکت کنه. صد بار می تونه ترکت کنه.

همه اون مثبتا (ادم شدن و دل نشکستن و برگشتن و غیره) مال توی کتاب داستان و فیلم هاست.

من می گم بی خیال طرفت شو. یه کارد بردار و قلبت رو بکش. بهتره تو قلبت رو بکشی تا اینکه یکی دیگه قلبت رو بکشه.

خوشم اومد که همرو تایید کردی....دوسش دارم نمیتونم بیخیالش شم دوستانی این چند وقت باهام بودن میدونن اصلآطاقت جدایی رو ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد