ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

اجازه!!سوال دارم؟؟

ی سوالی هست که ذهنمو خیلی مشغول کرده شب تا صب نخوابیدم راجبش فک کردم ولی به جایی نرسیدم انقد ساعت و نگا کردم تا اینا وقتشون بشه برن بیام اینجا جوابشو از شما ها بپرسم. چرا تا به کسی میگی عشقتو ثابت کن همرو خلاصه میکنه تو این250گرم گوشته؟؟ نه واقعآچرا خیلی دوس دارم دلیلشو بدونم. 

 

آخه بدبختی اینجاس تا گوشترم میدی میگن جنده ای و همه جا جار میزنن که آقا ما فلانی رو کردیم انگار میخوان مدال بندازن دور گردنشون. بگو آخه بی ناموس یکی با خواهر خودت این کارو کنه چیکار میکنی؟ همین توء بی شرف شلوارشو در میاری. فک کن هرکی ی شلوار در بیاره چه خر تو خری میشه!!!! 

 

بهشونم میگی راه های دیگم هست واسه ثابت کردن یا پاشونو میکنن تو ی کفش که الا و بلا همین یامیگه ی راهشو تو بگو میگی دست ننه باباتو بگیر بیا خواستگاری پیش همه عشقتو ثابت کن یارو تفره میره یا میگه موقعیت ندارم یا میگه اونو نشون بده(250گرم گوشتو)ببینم سایزت با من میخوره 

ای بابا مگه تو سایز شناسی؟ دور از جون مال خر که نیست مال آدمه!! 

از یه فرسنگی سینه ی آدمو اندازه میگیرن آخه بگو نونت کمه آبت کمه چرا انقد به مغزت فشار میاری 4ساعت تجلیل و تحلیل میکنی آخرم سایز85رو میگه50 از همون اولم میومد از خودم میپرسید راستشو میگفتم اصلآخجالت نمیکشم خیلیم رکم و راحت حرفامو میگم دوس ندارم پشت سر طرف حرف بزنم حتی اگه ازم بدش بیاد. بلاخره ی چیزایی تو ذات آدماس دیگه نمیشه کاریش کرد!  

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

پانی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ

به قول خودت عقلشون تو شرتشونه

پس بهم حق میدی؟

رادین یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://bhc3.blogsky.com

نه دوست هاتون غلط کردن !!! شما واقعا دیوانه اید!
البته همه ی کسانی که مثل شما تو وبلاگشون دری وری مینویسن یجورایی تعادل روانی ندارن!!! ببخشید که انفدر رک گفتم واسه حرفم دلیل دارم و اثباتش میکنم

رادین یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ب.ظ http://bhc3.blogsky.com

راستی واسه این سوالت هم یه ج قانع کننده دارم ! خواستی واست توضیح میدم

تو چرا همش کامنتای کس شعری میذاری اینجا مال منه هرطور دوس داشته باشم مینویسم حالا هی خودتو جرررررررررررررر بده.

آره توضیحت مفصل باشه کم باشه قابل قبول نیست بالاخره جنسه توام نره دیگه خوب میشناسیش.

kasra دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ http://masterkasra.blogsky.com

master: behet bekhatere in noavari tabrik migam azizam

شما لطف داری عزیزم

Omid دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ

چرا تا به کسی میگی عشقتو ثابت کن همرو خلاصه میکنه تو این250گرم گوشته؟؟ نه واقعآچرا خیلی دوس دارم دلیلشو بدونم.

------

جوبشو خودت آخرش دادی :

------

بلاخره ی چیزایی تو ذات آدماس دیگه نمیشه کاریش کرد!

------

قانونه کس شعره طبیعته انسان!!!

مرسی !

تو ذات همشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه اینجوری باشه که چه عرض کنم!!!

Mostafa دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.mermaids.blogsky.com

بعضیا اینطورین. همه که اینطوری نیستن. ده آخه بدبختی منم همینه دیگه! هی می گم بابا من اینطوری نیستم!وقتی می گم عاشق فلانی ام ینی واقعا عاشقشم!همون فلانی هم مثل تو فک می کنه بقیه هم دقیقا همین! ای خدا عجب غلطی کردیم به دنیا اومدیما!
من که دیگه نمی دونم ب چی قسم بخورم. فعلا دارم عاجزانه دعا می کنم بهش برسم

ببین قبول کن که جنسه توام از همون جنس نره به منم خیلی گفتن نه ما اونجوری نیستیم اینجوری هستیم خلاصه کلی کس شعر گفتن منم ی فرصت دادم که ثابت کنن ولی بیشتر از ۱هفته دوام نیاورد همونایی که میگفتن ما اونجوری نیستیم بحث sexکشیدن وسط.
نتیجه میگیریم چی همتون عین همین اینجوری اونجوری نداره.
خب میخواستی به مامیت بگی سقطط کنه.

حرف! سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ

هر وقت نیاز از بین بره عشق به وجود میاد
به این که خودت تا حالا عاشق شدی اعتقاد داری؟ عشق دروغه همش نیازه! کلش رو ۵۰۰ گرم میچرخه!
الان مثلن عشقتو ثابت کن خریدنه یه شاخه گله؟
یا یه ماشینه خوشگل؟ یا هر چیزه دیگه یا گفتن این که دسوت دارم؟ یا یه عمر به پایه هم پیر شدن ثابت شدنه عشقه؟ اصن اون باید یه چیزی رو در تو ببینه! که عاشق شه دیگه! یا عاشقه زیابیی میشن یا زیبایی گفتار(که الکیه!) !
راسی چرا ایست قلب؟ استاپ! مغزیم نه؟

۵۰۰گرم نیست ۲۵۰گرمه حالا مال بعضیا بزرگ اون به کنار ولی کلآ۲۵۰گرم.
الان تو این زمونه هیچکی ئاسه کسی کادو نمیخره خود من تا بحال ی شاخه گلم واس کسی نخریدم و هر ژسریم کادو داده نگرفتم چون عوض عوض داره دوس ندارم ازش یادگاری داشته باشم آزارم میده.
آدم طرفشو تو قلبش جا میده نه تو مغزش قلب که عاشق میشه نه مغز.

Mostafa سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.mermaids.blogsky.com

بازم شما آزادی هرجور می خوای فکر کنی منم به نظر شما احترام می ذارم چون اصلا کاره ای نیستم که بخوام بحث کنم ولی خوب بهتره نگیم "همه". حداقل بگید 99 درصد. ولی وقتی می گید همه خوب واسه بعضیا که خوبن ناراحت کننده س. بلاخره تو این جهان یه پسر خوب که پیدا می شه دیگه! بعدم من اصلا خودمو دست بالا نگرفتم. شما اصلا منم بذا جزو همون دسته ای که خودتون میخواید. حداقل برای خودم ثابت شده که اونطوری نیستم. همینم بسه دیگه.

حالا چرا میزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باشه بابا تو جزء اون 1درصد هستی.
ایشالا زنگم میزنه اس ام اس هم میده.

آدمک سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.nightthoughts.persianblog.ir

منم از همون جنس نر هستم که توی می گی.

منم هنوز جوابی واسه این سوال پیدا نکردم. احتمالاْ هیچ کدوم مون نمی تونیم پیدا کنیم. به قول رضا مارمولک:

برای این سوال به تعداد نرها جواب وجود داره.

نمی خوام راهکار ارائه بدم چون این همه راهکار که ارائه دادن همه به اندازه یه جو هم مشکل رو حل نکردن اما می گم مواظب باش.

شایسته دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ب.ظ http://setarehhhh.blogfa.com/

سلام

وبلاگ خیلی زیبایی دارید اگه مایل بودید به وبلاگ من هم سر بزنید چون ...

وبـــــــلاگ بــــــــــــــــــــروز شـــد منــــــتــــظر حضور سبــــــز شما هستم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

اگر در تپش باد خدا را دیدی همت کن

و بگو ماهی ها حوضشان بی آب است

سلام .مرسی. حتمآ سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد