ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

تو دو راهی گیر کردم...

دیروز عصر با مامی رفتیم بیرون فکرم همش پیش اون بود کاش ببینمش ولی ندیدم ی مجله خانواده سبز گرفتیم یکم چرخیدیم  بعد اومدیم خونه 15 دقیقه بود که رسیده بودیم فکرش داشت دیوونم میکرد  با مجله خودمو سرگرم کردم ولی این فکره لامصب از سرم بیرون  نمیرفت دلم ی جور میشد انگار قرار بود ی اتفاقی بیفته گوشیم رو سایلنت رو مبل کنارم بود  زود زود نگاش میکردم ولی خبری نبود بیخیال گوشی شدم کم کم داشت اعصابمو تخمی میکرد مجلرو خوندم تموم کردم  ی لحظه به گوشی نگا کردم دیدم ی تماس بی پاسخ دارم زیاد اهمیت ندادم گفتم دوستای خنگم هستن دارن پیشوازمو گوش میدن  مشتاق شدم ببینم کیه دکمه ی مشاهدرو زدم وای خدا باورم نمیشه انگار ی پارچ آب یخ ریختن روم دست و پام سست شدن فشارم افتاد یخ کردم داشتم بال در میاوردم یعنی برگشته؟؟؟ وبمو خونده؟؟؟هزارتا فکرو خیال دیگه. 

 

آره خودش بود  بهم پیشنهاد دوباره ی دوستی داد منم قبول کردم دیشب کلآ اس بازی کردیم نمیدونم ولی اون حس و حال همیشگی رو ندارم انگار همون فرنوشی نیستم که واسه برگشتنش لحظه شماری میکردم. 

نمیدونم چرا اینجوری شدم انگار بودو نبودش برام فرقی نداره توی 2راهی گیر کردم نمیدونم برا همیشه بمونم باهاش یا کلآcutکنم میخوام اوله راهی تکلیف هر 2مونو روشن کنم تا مشکلات گذشته پیش نیاد ولی نمیدونم چجوری!!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
پانی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

لینک شما درست شد!

تشکرات میشود مات مازل(درس نوشتم)؟؟؟؟؟

پانی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

پانی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ

اگه میخوایش که اون کاری که گفتمو باید بکنی.

یعنی زیر آبی برم دیگه؟؟

ولی سخته

پانی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

بالاخره اونم به خانوادش وصله.

غلط میکنه با اون ننه ی کون گشادش وصل میشه

پانی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

مادمازل درسته.

ogey!!!

Mostafa سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.mermaids.blogsky.com

اگه پسر بودید اینو می گفتم (ببخشید!) : خاک بر سرت قدرشو بدون تهش مثل من آرزوی یه اس ام اسش به دلته.
ولی حالا نمی دونم چی بگم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد