ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

امروز دیدمش!!!

عیدتون مبارک ببخشید من یکم با تاخیر گفتم به هر حال گفتم. 

دیشب تقریبآساعت۳۶/۱۰بودکه بد جور هواشو کردم میخواستم برم ببینمش ولی موقعیت نبود پاچه میگرفتم در حد تیم ملی. 

داداشم که 6سال داره هی گیر میداد به من منم که اعصاب نداشتم گرفتم ی دل سیر کتکش زدم  دعوا شروع شد مامان از ی طرف فش میداد بابا از ی طرف نصیحت خلاصه که دیشب کلی گریه کردم. 

امروز صب قرار بود برم واسه فردا لباس بخرم به دلیل اینکه با هیچ کدوم حرف نمیزنم نرفتیم بیرون فردام عروسی نمیرم. 

صب زنگ زد خواب بودم بیدار شدم براش اس دادم فداش بشم اون خونش که تو کوچه ی ما بودو بعد چند سال بالاخره داد اجاره. 

دوستم ازم پول قرض گرفته بود رفتم که اونو بگیرم اومد دنبالم با هم رفتیم فداش بشم ماشینشو عوض کرده مبارکش باشه ولی مردم روز به روز پیش رفت میکنن این پس رفت میکنه به هر حال پول خودشه اختیارشو داره. 

امروز که پیشش بودم احساس کردم خیلی دوسش دارمو نمیتونم ازش جداشم با اینکه ی بار دلمو شکونده. 

عاشقانه میپرستمت ای زیبا ترینم!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
پانی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ

الهی!

پانی جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ق.ظ

پارمیدا جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://z1.blogsky.com

لینک شدی.لینکمو درست کن.

مرسی خواهر شوهر عزیزم.باشه!!!!!!!

Mostafa جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

چه خوب.خوش به حال اون زیباترینتون!

misi.

Mostafa جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

آها راستی فک نکنید میام اینجا کامنت میدم که بیاید وبم. همینجام پیشنهاد می کنم وب منو کلا نیاید چون فک نکنم خوشتون بیاد. تقصیر خودمم هست ها! من قبلنا مخم می کشید می شستم متنای سخت سخت می نوشتم تو وب قبلیام (پارسال) می ذاشتم وبام پر بازدید بود. زدم همه رو حذف کردم.

وب شما من شخصا خوشم اومده همیشه میام

مرسی که میای سر میزنی.

Mostafa شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ

قالبتونو عوض نمی کنید؟ قالب خوب زیاد هست ها! این سایتا خوبن:

www.themestudio.ir
www.mytheme.ir


قالبش خوجل نیس؟؟؟؟؟؟؟؟

Mostafa یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

چرا قشنگه! ولی نوشته های شما یکم جدی ه برا همین قالبای تیره بیشتر میاد.بازم البته میل خودتونه من نمی خوام دخالت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد