ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

تو دوراهی گیر کردم (2)

دیروز رفتم خونه مادر بزرگم  قرار بود شب مامان و بابام بیان برا شام  من از ظهر رفتم عصر تقریبآساعت45/5بود که گوشیم زنگ خورد دیدم خودشه گفت کجایی گفتم خونه مادر بزرگم میدونه من با مادر بزرگ و عمه هام راحتم گفت تا 15دقیقه آماده شو میام دنبالت! آخه میشه تو 15دقیقه آماده شد؟ خوب آرایش نکن  به موهات مدل نده آخه مگه میشه؟هیشکیم نه من!  

خلاصه بامصیبت آماده شدم خوبه حالا بهش گفتما 1ساعت قبل بهم بگو. 

اومد دنبالم بارونم میبارید چجوری یکم با هم حرف زدیم گفت دیشب اون حرفا چی بود میزدی گفتم واقعیته دستمو گرفت بوسید گفت نمیذارم کسی تورو ازم بگیره . 

یعنی راسته؟ من باید حرف کیرو باور کنم گیر کردم نمیدونم کی راست میگه کی دروغ

نظرات 6 + ارسال نظر
Mostafa دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

از اون فامیلش بخواه دلیل بیاره.. شاید حسودی می کنه.

و

دعا کن.

نمیدونم. بخدا گیر کردم نمیدونم کدوم راسته کدوم دروغ.

Mostafa دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.mermaids.blogsky.com

راستش منم نمی دونم چی بگم. تنها کسی که می تونه کمکتون کنه خودتونید و خدا.یه جوری امتحانش کنید.


راستی قالب جدید مبارک باشه.

بهش گفتم اگه واقعآمنو میخواد بیاد خواستگاری چون راه دیگه ای نبود. misi.حالا راضی شدی از قالب

Mostafa دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.mermaids.blogsky.com

ای بابا من چیکاره م آره قشنگ هست

Mostafa سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.mermaids.blogsky.com

راستی دلیل این که پسرا سختشونه بیان خاستگاری می دونی چیه؟
اکثر دخترا نمی دونن.
خود من شخصا به سن خاستگاری که برسم بازم یهو نمی رم خاستگاری دلیل منم حوصله نداشتنه! بعد از خاستگاری تااااااا روزی که آدم بره خونه خودش همش دردسره. مام بی حوصله.
پسرا دلشون می خواد راحت با عشقشون باشن هر روز نود و نه درصدشون کلا بی عرضه بی حوصله بی لیاقت!و... هستن.
به خدا من حاضرم هرکاری بکنم که با عشقم باشم هر سختی ای باشه می کشم ولی ای کاش بشه اون عشقم چیزی باشه بیشتر از رویا هام
فک کن به کسی که عاشقشی هزار بار بگی و بخوای که ثابت کنی ولی اون حتی بهت اعتنا هم نکنه چه حسی بهت دست می ده
بعد هیشکی هم حرفتو باور نمی کنه! همه فک می کنن جو گیر شدی! مثل یه خواب بد می مونه

درسته ولی باید به دخترام حق داد من نمیگم پسرا بدن نه خوبشم هست فقط 1% دختر خوبم هست تو دخترام 50. 50دخترایی هم هستن که نامردو خیانت کار باشن ولی همشون نه ولی شما پسرا همرو با هم مقایسه میکنید
5انگشت یکی نیست

Mostafa چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.mermaids.blogsky.com

آره خوب منم همینو می گم.
مرسی که اومدید وبم.ببخشید که وقتتون تو کامنتا هدر شد. از نظرتونم ممنون.لطف دارید
درواقع شما تنها کسی هستید که میاید. بقیه همش می گن حرفتم بچگانه س. ولی من احساساتمو می گم فقط همین. جون بلد نیستم شعر و متنای سخت سخت بگم خیلی راحت حرفمو می زنم.

شمام ببخشید همه ی کامنتا رو من دادم اینجا شلوغ کردم کامنت دونیتونو

بالاخره هرکی ی سلیقه و احساسی داره از نظر من که خیلیم عالی بود.
مرسی که زود زود بهم سر میزنی.

شایسته دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://setarehhhh.blogfa.com/

السلام علیکم یااباصالح المهدى (عج)

السلام علیک یاامین الله فى ارض وحجته على عباده

(یاصاحب الزمان آجرک الله)

(ماه محرم بر شما وعاشقان حسین تسلیت عرض مینمایم)

***********************************************

تـا هست جهــان شـور محــرم باقیست

این جلوه ی جان در همه عالـم باقیست

از نـالـه ی نـیـنــوای یـاران حسـیـن

همواره به لب زمـزمه ی غم باقیست . . .

***********************************************

آبروی حسین به کهکشان می ارزد

یک موی حسین بر دو جهان می ارزد

گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست

گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

***********************************************
پرسیدم: از حلال مـــاه، چرا قامتت خــــم است؟

آهـــی کشید و گفت: که مــــاه محرم است

گفتم: که چیست محرم؟

با ناله گفت: مـــاه عزای اشرف اولاد آدم است

***********************************************

چشمان زمین دوباره تـــــر خواهد شد

مـــــاه از سر شب بدون سر خواهد شد

تـــــاریخ دوبــــاره به خودش می لرزد

شــــق القـــمری بـــزرگتر خواهد شد . . .

***********************************************

با آب طلا نام حسین قاب کنید

با نام حسین یادی از آب کنید

خواهید مه سر بلند و جاوید شوید

تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید

فرا رســــــــــیدن ماه محـــــــــــرم تـــــــــسلیت عرض می کنم

***********************************************

سلام

ایام سوگواری بزرگ مرد تاریخ ( امام حسین و قمر بنی هاشم ) را به شما تسلیت

عرض می کنم


و بــــــــــــــــلاگ بـــــــــــــــــــــــــروز شــــــــــــد

در ایــــن شب های عـــــزیز بــــــرای مــــا دعـــــــا کنید

الـــــــتماس دعـــــــــا داریم

در پناه حق

[بدرود]

مرسی عزیزم منم بهت تسلیت میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد