ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

دوستم!

ی دوست دارم از اول راهنمایی باهاش دوستم پیارسال عروسیش بود رفتیم کلی رقصیدیم کلی هم خوش گذشت امسال حامله شد 2شنبه نی نیش به دنیا میاد از اونجایی که قراره به من خاله بگه اسمشو من انتخاب کردم. شوهرش گفت پس نظره من مهم نیست منم گفتم شما کارتونو کردین اسمشم با من. دختره منم اسمه ماهکو براش انتخاب کردم خوبه؟ 

واسه دوستم دعا کنین خیلی میترسه امیدوارم هم خودش هم بچش سالم باشن! 

نظرات 3 + ارسال نظر
Mostafa شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.mermaids.blogsky.com

نوزده سالگی حامله شده ه ه ه ه ه ه؟؟
من که دعا می کنم ولی پدرش در میاد از درد!

آره خوب مگه چیه قدیما ۱۳ سالگی میشدن.

زی زی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://sayeiesokut.blogfa.com

نه بابا دردش که خیلی فرق نمیکنه. برا این دوره زمونه سن از ۱۸ که بگذره بارداری خطرناک نیس. بدن تواناییشو داره.
ماهک. خوبه ولی قشنگترم هستا.
ایشالا که سالم به دنیا میاد. مشکلی هم پیش نمیاد.

آره بارداریم بارداریه دخترایه قدیم تا ۱۹ سالگی ۲.۳بار باردار میشدن الان تو ۱۹سالگی میخوان باردار شن کلی آخو اوخو نازو اشوه میان
قشنگتر هست ولی باید پدر مادر قشنگیم داشته باشه که اسمشم قشنگ باشه حالا خوبه من اینو انتخاب کردم خودشون میگفتن محدیث!

Mostafa سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.mermaids.blogsky.com

من یه بار یه پفک خوردم اسمش ماهک بود!

پس خوش بحالت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد