ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

دوسش دارم...!

بخدا دوسش دارم هرچی به روی خودم نمیارم میگم بیخیال کس ننش گوره ددش نمیشه آخه بیشرف بی شخصیت چرا انقد به حرف مردم گوش میدی ی بار به حرف من گوش نمیدی چرا فکر میکنی همه دوستتن من دشمنت؟ 

اون فامیلشون بود که گفتم مارو با هم آشنا کرده! چند وقت پیش بهم اس داد گفت چه خبر؟ منه خرم بهش گفتم میخواد بیاد خواستگاریم. گفت به سلامتی. 

روز تاسوعا رفته بود پیشش کلی بدو بیرا گفته بود از من بهش. منو جنده و بی پرده کرده بود. اینه سادرو بگو که عقلشو داده دست ی بچه ی 19 ساله. بهم زنگ زدو گفت خیلی نامردم گفتم چرا همه چیو گفتو تموم کرد. گفت دیگه بهش زنگ و اس نزنم. شب اون روز دستای همین توله ی 19 ساله بهم زنگ زدن گفتن فرنوش پشت سرت چرتو پرت میگه و میخنده واسه دروغایی که گفته و میونتونو به هم زده. گفتم اشکال نداره خدا بزرگه ولی هیچ وقت نمی بخشمشون!   

من تو شهرستان کوچیکی زندگی میکنم که همه با تیپو قیافه و لباس تصمیم میگیرن! 

الان من که 19سالمه ابرو برداشتمو مانتو کوتاه میپوشمو آرایش میکنم شدم جنده ی شهرمون همه انداختن تو چششون.جرئت بیرون رفتن ندارم مردمش با نگاهشون آدمو میخورن. 

خدایا تو بالا سرمی میدونی من همچین دختری نیستم پس کمکم کن که تنها امیدم به توء!

نظرات 9 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ

من که 19سالمه ابرو برداشتمو مانتو کوتاه میپوشمو آرایش میکنم شدم جنده چه مسخره
ببخشید اما خاک تو سر احمقش کنن( کسی که میونه تونو زده بهم)الاغ عوضی.......

خوب دیگه اینم برداشت مردم اینجاست فک میکنن اگه دختر ی من ابرو و سیبیل داشته باشه نجیبه.
واقعآ خاک تو سرش عقده ایه دیگه چیکار میشه کرد.

وحشی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.vahshinaz.blogfa.com

سلام
جواب ابلهان خاموشیه
اینان احمق های قرن اند
تو اونجور که دوست داری باش و بگرد

گفتم که من کاره خودمو میکنم ولی اگه میتونی دهنشونو ببندی خوب میشه یا حبیبی!

زی زی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://sayeiesokut.blogfa.com

وای چقدر از این آدما بدم میاد. منم یکیشو داشتم هنوزم دارم ولی دیگه کاری به کارم نداره. البته خب یه خرس گنده بودا.
اینجور آدما هرچی کم محلی بهشون شه بیشتر زورشون میگیره.
دهن مردمو نمیشه بست. ملت همیشه همین بودن.
دوس جونم ناراحت نباش. همه چی درس میشه.

فدات عزیزم!

نگاره ! یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ق.ظ http://heragen.blogsky.com

الهی من قربون دل مهربونت برم خیلی پستت متاثرم کرد عزیزم دلگیر نباش ما تو دنیای ناملایمات زندگی میکنیم من یاد گرفتم تو رویاهام رویایی زندگی کنم و تو واقعیت واسه داشته هام بجنگم اگر داشته هام ارزش جنگیدن داشته باشند و الا همه رو رها میکنم ولی از دست رفته ها رو به دست باد می سپارم فقط یه نصیحت میکنم...هیچوقت با متفاوت بودن خودت رو خسته نکن...خودت باش با همه اون زیباییهای خاص خودت که منحصر بفرده...بذار تو سادگی همه اونهارو ببینند...خودت نمی تونی ببینیشون ولی بقیه خیلی خوب درکش میکنند زرق و برق موقته ولی زیبایی دورن پاک شدنی نیست آرایش هم نمی خواد...خیلی کم پیش میاد بکسی اینو بگم ولی این تنها داشته زندگیمه و همیشه بر همه ی حسرتهام قالب شده بهت آرامش میده و اعتماد بنفس خوشبحالت که شهر بزرگ نیستی قدرش رو بدون آروم و بی دردسر زندگی کردن آرزوی منه...حرف مردم رو فراموش کن پشت سر من همیشه...همیشه از این حرفها بوده حتی گاهی همه جا تابلو بودم ولی عزیزم هیچوقت نه بدل گرفتم نه ردش کردم...حتی گاهی میگفتم آره من که جندم خوشبحال تو و کس و کارت که مثل من نیستید...از زندگیم درس بگیر تو حیفی عزیزم...باورت نمیشه اگر بگم هیچ جوابی نداشتند بدند...بیشتر واسه خودت ارزش فائل شو...تو یکی از استثنایی ترین قلمها و افکار رو داری

قربونت برم همیشه از حرفات استفاده های عالی کردم. گاهی میزنخ به سرم برم اونی باشم که مردم پشت سرم میگن حداقل نمیسوزم میگم این کارم ولی بعد پشیمون میشمو میگم خودشونو خداشون.
من دوس ندارم فیلم بازی کنم دوس دارم خودم باشم والا منم میتونم ی چادر بندازم سرم اون زیر کارامو بکنم.
دوست دارم مرسی که بهم سر میزنی همیشه از حرفات درس گرفتم.

من با یادت چه کنم؟ یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.bittermoon.blogfa.com

سلام
من دارم خودمو میبرم اینجا
www.72i.blogfa.com
کسی که به خاطر حرف مردم آدمو ول میکنه ارزششو نداره

درسته ولی خیلی دوسش دارم!

پارمیدا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

ناراحت شدم از خوندن پستت

فدات شم کی بر میگردی؟؟؟؟؟؟؟؟دلمون تنگیده

زی زی یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ http://sayeiesokut.blogfa.com

فرنوش یه راه حل مختصر و مفید: بیلاخ دادن

چه راه حلی؟

نگین دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ http://www.negin120.blogfa.com

سلام فرنوش جون خیلی ممنون که به وبلاگ ما سری زدی بازم به من سر بزن

سلام عزیزم باشه حتمآ میام

___یه دخمل تنها___ دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://bfeman.blogsky.com

من تو 22 سالم دیدم تقاص؟!! کارشو اینجور آدما پس میدن
نگران نباش... اون 100% اگه امسال نشد 2سال دیگه پس میده
کسی چه میدونه...بردن آبروی یه آدم انقدری وحشتناکه شاید خدا میخواد
خودش دختر دار بشه و این بی آبرویی برای دخترش پیش بیاد
همه چیزو بسپار دست خدا
منم تو موقعیت تقریبا شبیه تو بودم...

آره ی روزی تقاصشو پس میده. خودش خواهر داره وفعلآ ابتداییه وقتی بهش میگم سرش میاد میگه اروپایی فک کن. مام اروپایی فک میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد