ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

موهای عزیزم...!

موهام دراز بود 1سالم میموند میومد رو ک.و.نم دیروز رفتم آرایشگاه به آرایشگره ج.ن.ده گفتم یکم کوتاه کن چشمو باز کردم دیدم دراز ترینش از گردنمه! 

ای فشش دادم جلو موهامم همچین کوتا کرده اصن بسته نمیشه میریزم جلو چشمام!

نظرات 15 + ارسال نظر
زی زی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ http://sayeiesokut.blogfa.com

خ ایجوری که ریده بنده خدا!
آخی منم دلم برا موهام تنگ شده. خاک تو سرت چرا کوتاه کردی؟؟

مثلآ میخواستم امویی کوتاه کنم خاک بر سر بلد نبود تیکه تیکه کوتا کردم اونم که اینجوری شد!
موهای عزیزم!

مهدیه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ http://mhdh.blogsky.com

ahhhhhhhhhhhhhh
az daste un araieshgaraaaaaaaaaaaaaaa

آره والا!

آرش جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ http://arashvaanahita.persianblog.ir/

سلام عزیز
هیچ از زنت سراغ نمیگیری تو چه شوهری هستی
در ضمن من یه بار یه آرایش آشغاله ( بوق ) بهش گفتم آقا این خط ریشه منو برام درست کن دارم میرم عروسی عجله دارم . یه دفعه اون بی شعور ماشین از دستش افتاد اونم نمره صفر نصفه موهایه جلویه سرمو از ته زد . تا 10 دقیقه هر دو در سکوت با هم نگاه اون جایه خالی رو یه سرم میکردیم . بعدش مجبور شدم سرمو با ماشینه صفر بزنم . و تا 1 ماه از خونه بیرون نیومدم .اما الان گوشه شیطون کر موهام تا سر شونه هام اومده خیلی ناز شدن

سلوم!
خانومم بخدا بهت سر میزنم کامنتم میذارم ولی... پرشین دیگه اینجوری میشم
خیلی دوست داشتم موهامو کوتاه کنم الان که کردم پشیمونم!

علی رضا جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام فرنوش خانم خوبی من تازه با وبلاگت اشنا شدم خواستم بگم قشنگ وبدون رو در واییسی می نویسی

الیک سلام!
من هنوز خانوم نشدم دوشیزم!
خوش بحالت پس بخاطر آشنایی با وبم!
نمیگفتی هم میدونستم!

آرش شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ http://arashvaanahita.persianblog.ir/

یه دونه باشی دور دونه باشی

سکوت‏(زنده باد بلوجستان‏)‏ چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ق.ظ http://www.adabsirik.blogfa.com

سلام_‏ این فقط قصه ی یه آرایشکره مملکته_از جاهای دیکه اش هم بکو_دوشیزه خانم به منم بسر_موفق باشی

سعید چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

الهی فدای اون کونت بشم که موهای نازت ریخته بود روش حتما آرایشگره هم از کونت خوشش اومده که خواسته موها بره کنار و دیده بشه

ایشالا! اولن آرایشگره زن بود نه مرد که چشش تو ک.و.ن من باشه! دومن مثل تو هیز نبود که!

سعید شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

عزیزم الان که زنها بیشتر از مردها دنبال کون دختر هستن مگه برات تا حالا پیش نیومده؟

نه پیش نیومده ولی تا اونجا که من اطلاع دارم و داشتم مردا دنبال ک.و.ن زنان!
یکم فک کن شاید داری اشتب میکنی

سعید چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ

پس اینهمه لزبین که همه جاها هم هستش و اکثر پسرا هم دوسشون دارن چیه؟

سعید پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

پس چرا جواب ندادی؟

از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشیست!

سعید پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ

چقدرم ماشااله به کونت تعصب داری مگه من چی گفتم بهم توهین میکنی؟

من به همه چیم تعصب دارم!

سعید سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

از این کونت چیزی هم نصیب ما میشه؟ قیمتش مهم نیستا گلم

آره گوزش میخوای؟

سعید سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ

آره خداییش میدی؟ هزینش هرچی باشه میدم. اگه گوزتو بهم بدی خریدارشم

سعید شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

میدی؟

سعید یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

آدم لااقل باید جرات اینو داشته باشه که حرفی رو که میزنه روش وایسه حالا میخوای گوز کونتو بهم بدی یا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد