ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

کثافت...!

1ماه نشده رفتم دانشگاه کارمون به حراست کشید پسره ی آشغال!

نظرات 5 + ارسال نظر
zizi یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://sayeiesokut.blogfa.com

خاک بر سرش کثافت بی شرف تخم سسگ!
کی؟ چیکار کرده، چی شده؟

رها دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام عزیزم ممنون که اومدی . امان از دست این پسرا
!!!!!!!

علی رضا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

از بس ÷ر رو تشریف داری فکر کنم یه یکی 2 ترم بعد از دانشگاه بندازنت بیرون

گوهمو بخور حالشو ببر

آرش یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://arashvaanahita.persianblog.ir/

سلام فرنوش جان خیلی بی معرفت شدی
نمیگی زن و بچت کجا هست چیکار میکنن ؟
بابا با معرفت بیا پیشم دلم برا حرفایه نیش دارت تنگ شده
در ضمن اون پسر رو یه جا گیرش بیارید با دخترایه دیگه جرش بدید

آرش چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام حالت خوبه فرنوش جان؟ به من اجازه میدی بتونم در خدمت اوامرت باشم؟ من آرش هستم 30 ساله فوق لیسانس الکترونیک و کارمند شرکت نفت

کلمه ی بالا( عیزن)!خواهش میشود!۳۰سال زیاد نیس؟ آخه من فقط ۱۹سال دارم؟ بعدشم تو که کارمندی فوق لیسانسی چرا تا الان مجرد موندی؟ ها؟ زود تند سریع جوابمو بده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد