ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

سال نو مبارک...!

سال نو همتون مبارک...! 

ایشالا سال خوبی برا همتون باشه! 

خدایا سال قبل دعامو نشنیدی امسال بشنو ی شوهریه خوب و مهربون نصیبم کن! 

همگی بگین آمین...!

نظرات 13 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

عید شما هم مبارک

همچنین!

zizi سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

ما ک بخیل نیستیم آمین! ولی اول من بعد تو دیگه چونه نزن ک راه نداره

چرا؟ قرار نیس چون ی روز ازم بزرگتری زور بگیاااااااااااااااااا!

آرش چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام حالت خوبه؟ نوشته هات برام غمگینی سختی داشت یه احساس نزدیکی عجیبی نسبت بهت دارم دوست دارم باهات آشنا شم اگه خواستی بهم ایمیل بزن منتظرت میشم.

علیک! شما بهتری.با این شدتم که میگی غمگین نیستا؟ معلومه که نخوندی! شرمندم من ایمیلو ازین سوسول بازیا نمیکنم!

رضا جوووووون چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ب.ظ http://rezaonline68.blogfa.com

الهی آمین

آمین!

[ بدون نام ] شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ق.ظ

mano tu yahoo add mikonid??karetun daram,mamnoon. shahaaal3@yahoo.com

شما کی بیدی؟ قضیه چیه؟ شرمندم من کسیو اد یا پرت نمیکنیم اگه کاری دارین همینجا بگین. اگه نخواستین کسی بفهمه بگین تایید نکنم!

آرش شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

دستت درد نکنه که میگی نوشته هاتو نخوندم... ایمیل نمیزنی زنگ میزنی یا فقط اینجا جواب میدی؟... من آرش هستم 30 ساله فوق لیسانس الکترونیک و کارمند شرکت نفت... اگه میشه منو هم جزء خواستگارات حساب کن

فقط اینجا جواب میدم اگه حرف خصوصی داشتین بگین تا تایید نشه!
حساب شدی! بعدی

آرش چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام عزیز دلم.. نمیدونم چرا ندیده انقدر کشه مردت شدم اگه من اینجا خصوصی بنویسم پس تو چطوری میخوای جواب بدی؟ بهم که میگی میل نمیزنی پس من چطوری میتونم باهات صحبت کنم؟ باور کن دلم میخواد باهات خیلی خیلی جدی آشنا شم

‏‎ ‎اوخی! ببینی دیگه هیچ عمرأ دست برداری. برات پست میذارم

آرش پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ

مرسی عزیزم فدات شم

آرش جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی ؟ مگه نگفتی برام ژست میذاری ژس چی شد؟ من همچنان منتظرم یه نگاه محبتی از طرفت ببینم ها

ژس نمیذارم؟؟؟؟؟؟؟ هاااااااا منظورت پسته؟؟؟؟؟؟؟ باچه میگذارم

آرش شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ http://arashvaanahita.persianblog.ir

سلللللللللللللللللللللللللللللللام دوست عزیز[ماچ]
بیا که یه آپ کردم محشر . حالشو ببر[قلب][قلب][قلب]
راستی این آرش کیه که بهت کامنت میده به خدا من نیستم فرنوش جان برو تو وبلاگش ببینم کیه این بچه پرو که به اسم من غلطا میکنه

سللللللللللللللللللللللللللللللللوم!
الان میام!

آرش یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

این دوستت فکر کرده تو دنیا فقط اسم این آرشه؟ بگذریم فکر نمیکنم ارزش جواب دادنو داشته باشه... من همچنان منتظر میل تو هستم عزیزمممممم می بوسمت

دوست وبیمه هاااااااااااااااااااااااااا!
به اعصابت مسلسل باش خون خودتو کثیف نکن خدا بزرگه!

آرش شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی؟ بالاخره میخوای با هم آشنا بشیم یا نه؟ من جدی هستم تو خواستم

علیک!
مطمئنی؟ اصن منو دیدی؟

آرش سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

بله مطمئنم من از وقتی با وبلاگت آشنا شدم احساس خیلی خوبی نسبت بهت و حرفات دارم و خب میخوام باهات بیشتر آشنا شم ولی تو هیچ اقدامی نمیکنی و منم که بهت دسترسی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد