ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

بی تفاوت...!

نمیدونم چرا این روزا نصبت به وبم بی تفاوت شدم! 

شاید روزام تکراریه! 

ای خدا ی روزه تازه میخوام که تکراری نباشه!

نظرات 5 + ارسال نظر
امین دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام ...
سال نوت مبارک باشه
میخوام بدونم منو میشناسی یا نه ؟؟؟؟؟؟
اسمم برات اشنا نیست فرنوش

‏‎ ‎نه! شما کی بیدی؟

زی زی دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

گه میخوری بی تفاوت شدی!
روزه تازه در پیشه دیگه قراره مزدوج شیم باهم!
اصن میخای دانشگاه بیام اونجا احساس تنهایی نکنی با هم بریم خوج باشیم؟

امین سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

نمیدونم کی میخواهی سر بزنی وبلاگت
جونم در اومد اینقده اومدم سر زدم
مامان بزرگتون هم انشالله مشکلشون بر طرف بشه

‏‎ ‎گفتم که دیر به دیر میام!

امین پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام
به جون خودم اگه الان نمیومدی وبلاگ خودم رو میکشتم
دختر دق کردم از بس اومدم ....نبودی
هیچم نگفتی ....کی گفتی دیر به دیر میام
حالا بگم کیم ...امین اون سربازه ...همون اشخوره
وبلاگ رو گم کردم بعد از 2 ماه که برگشتم اون وبلاگم رو حذف کردم قبل از حذف کردن نگاه 2 تا نظرش کردم دیدم اره نظر دادی واسم ادرست بود اومدم
خدا میدونه چقدر توی گوگل اسم وبلاگت رو سرچ کردم ولی چیزی پیدا نمیشد

اوخی!

هه پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

اول برو سواد یاد بگیر بعد بیا ناله کن
مثلا دانشجوم هس
خاک تو سرت
نسبت نه نصبت

خاکم تو سرت.گهمو بخور بشین سر جات به تو ربطی نداره دلم خواسته نوشتن. صدای جلزو بلز میاد فک کنم ک.و.نته داره میسوزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد