ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

سیزده بدر...!

سیزده بدرتونم مبارک باشه...! 

جای همتون خالیه الان تمام جدوآبادمون ریختن تو باغ همه یا با شوهریشونن یا نامزدشون مام کز کردیم تنها ی گوشه داریم آپ میکنیم! 

خدا قسمت کنه سال بعد مام با شوهریمون باشیم! اااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا بشنو صدامو 

خاک برسرم از فردام دانشگاه شروع میشه اصن حسش نیس برم چون اصن درس نخوندم  پنجشنبه قراره امتحان بگیرن میخوام بپیچونم از شنبه برم! 

میتونین تو اون یکی وبلاگم منو رویت کنین عکسمو گذاشتم فقط بجای blogsky/blogfaرو بزنید! 

                                      

 

                                 دوکستون دارم!

نظرات 7 + ارسال نظر
امین یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ http://loser.blogsky.com

سلام
اوه ......اوه
نگاش کن
اون وبلاگت رو موقعی که توی گوگل دنبالت میگشت دیده بودم
ولی عکست توش نبود تازه گذاشتی ...

نه بالتازان خیلی وقته گذاشتم در ضمن آدرسمم بود که؟

امین یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ http://loser.blogsky.com

اینقدر گیر نده به داشتن دوست پسر یا شوهر
من میدونم من دسوت دختری نداشتم و ندارم
ولی تمام دوستان که در به در دنبال عاشقی و دوس دختر داشتن هستن
فقط و فقط تشنه رابطه جنسی هستن همین
اینقدر بهشون هم حرف میزنم بخاطر این کارهاشون

ای ول بابا بزرگ! شوهر با دوس پسر زمین تا آسمون فرق داره اگه فرقشو ندونستی بگو تا بفهمونم بهتok?

امین دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ http://loser.blogsky.com

فرنوش میزنم لهت میکنم ها
میگم دختری دست روت بلند نکنم
خوب من میدونم از این حرفت معلومه هر دو تاش رو واسه یک کار میخواهی
میگم راستی منو یادت میاد اصلا یا نه

از مادر زاده نشده کسی بخواد دس رو من بلند کنه دستشو قلم میکنم!
نه تو کی بیدی؟؟؟؟؟؟

scorpion سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ

زی زی
خانوم زی زی شما شاهد بودی مگه من بله رو از فرنوش نگرفتم؟
بش بگو چرا دیگه باهام حرف نزد؟!‌ من قرار بود تابستون برم پیشش
بگوش آشتی کنه..

نه کسی شاهده چیزی نیس من به کسی بحله نگفتم!

scorpion چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.refigh.blogsky.com

ینی بگما!
آره خوب. منم مدرک ندارم! ولی لا اقل زی زی که می دونه فرنوش با معرفت بود زیر حرفش نمی زد!
از اونجایی هم که پسرا کلا آش و لاشن فرقی نمی کنه آش و لاشی که سال بعد سیزده بدر با فرنوشه منم یا کس دیگه. ولی اگه فرنوش سر حرفش می بود من بودم!

نه زی زی هیچی نیدونه!
اوخی! نه بابا دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

scorpion پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ

دیگه اینکه خیلی مسخره ای

چه باورم می کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shiiiiiiiiiiit

zizi یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

کو؟ چی؟ چی شده؟ کی بوده؟ کجا رفته؟ نه من هرچی فرنوش بگه همونو تایید میکنم! اصن من چیزی ندیدم! بیا ثابت کن ک دیدم! ندیدم دیگه!

ایول به زی زی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد