ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

دیروز...!

دیروز رفتم دانشگاه کلی خودمو گرفتم پسرا اومدن میگن چیه فرنوش جون ژست سال 91. 

جم کن بابا اصن بهت نمیاد یکم بتوب بخندیم منم انگار نه انگار یکیش انقد انگولک بازی دراورد آخرش صدای من درومد! 

بعده ادبیات ریاضی داشتیم که اومدن گفتن استاد نمیاد پاشیده شین برین هفته بعدم نیس نیاین ماهم از خدا خاسته گفتیم چیکار کنیم چیکار نکنیم بریم خیابونارو متر کنیم که با برو بکس رفتیم! 

3تا دختر بودیم با ی پسر! 

پسره خیلی نازه از هممونم کوچیکتر متولده73. ولی وقتی نگاش میکنی انگار 25.26سالس. 

3تادیگه از پسرای دانشکده که ک.و.نشون داشت میسوخت تو خیابون هی متلک میپروندن بهش مام میگفتیم بیخیال شو جوابشونو نده اونا25.26.27ساله بودن بهش میگفتن پترس! 

یکی از دوستام که باهاشون همسایه بود سوار تاکسی شدن رفتن! 

حالا این پسرا گیر دادن به ما که پسر کیه ماهم چیزی نگفتیم! 

ی مزاحم داشتم اولش دوستم بود که گفته بود میخوام ببینمت گفتیم باشه بیا دوستم عاشقش شد بهش گفتم بیا باهاش دوس شو اونم نشد دوست همون دوستمم اومد از من خوشش اومد بسی حال کردیم . 

دیگه عرضی نیس تا بعد

نظرات 7 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ http://loser.blogsky.com

3 تا دختر با یه پسر بودید
ها ....دانشگاه فقط منو کم داره یعنی برم دانشگاه گاو میکنم توش
3 ماه دیگه از خدمتم مونده
فردا روز مراجعتمه باید برگردم هنگ مرزی مرخصیم تمومه
ببینم علمی کاربردی جور میشه بیام یا نه شهریور
رشته کامپیوتر درس میخونی
خوشم میاد چون خوره اینترتم و کامپیوتر ولی شاید برم یه چیز یدگه نیدونم چی .....ببینم چی میشه

تو همون سربازی تو برو لازم نکرده بری دانشگاه!

امین چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://loser.blogsky.com

متاسفم برای هر چی دانشجوهه
پس خدا منو دوست داره که تا حالا دانشجو نشدم

آره دیگه خلایق هر چه لایق!

علی رضا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام طوری فرنوش ببین خانمی من عکس تو تو وبلاگ قبلیت دیدم ولی فکر نکنم خودت باشی چون عمرن این خوشگلی باشی

خودم نبودم پ کی بود؟ عمم بود؟

scorpion پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

نه عکس خودشه ولی فط قیافه ش خوشگله خیلی بی معرفته! خیلیم ساده! خیلیم.....................................................

رضا جوووووون پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ http://rezaonline68.blogfa.com

ریدم تو هر چی دانشگاهه تمومم نمیشه دیگه

شیطونه میگه این آخر ترمی برو انصراف بده ها

کاگلی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ http://WWW.kageli.blogfa.com

دوستت دارم هایت را

باور می کنم...

درست مثل امضای آخر نامه هایت

که می گویی خون است،

ولی طعم آب انار می دهد...!

خیلی باحال بود مرسی!
آدرس وب جدیدتو بدی بد نیستا!!!!!

مرسده یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://justforu-af.blogfa.com

انقد حال میده با یه ژسر از خودت کوچیک تر درای کون بقیه رو بسوزونی!

بله!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد