ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

ی7خط روزگار درعین سادگی

دختری که اول بوس بر لبت زد دلیل بر خراب بودنش نیست!

عکس...!

عکسمو عوض کردم! خب چرا نظری درموردم نمیدین؟ خوبم بدم همه ی موارد؟ بگین دیگه! 

یونی خیلی خسته کننده شده برام دیگه نمیخوام درس بخونم! 

آخه من به کی بگم نمیخوام بخونم؟ 

تورو خدا میاین اینجا یا نظر نذارین یا میذارین درست و حسابی بذارین! 

برا من چیزی نمیشه شخصیت خودتون و خانوادتونو نشون میده! 

نوشته هامم به کسی ربطی نداره خوشت نمیاد نخون زورت نکردم که بخونی اون بالای صفحه ی علامت این شکلی هس  x  ناراحتی اونو بزن برو بیرون! 

خواهشن تو صندوق پستیمم نامه ک.س شعر نذارین! 

دعای آخر یادم رفت! اعصاب نمیذارن که واس آدم! 

 

خدایا یک شوهر خوشگل. خوش تیپ.پولدار.آدم نصیبم بفرما...! همه بگین آمین! 

صلوات...!

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://bikhyal-baba.blogsky.com

آمین!!!


دختر خوب اول برا همسایه دعا کن که دامن تورم بگیره نیگا مثل من که اول برا تو آمین گفتم

ایشالا دامن تورم میگیره بد جورم میگیره!

من یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://my4divari.blogsky.com

من نماینده خدا در بلاگ اسکای هستم . پیغام شما برای خدا مخابره شد حضرت حق فرمودند فعلا صبر پیشه کنید دوران خشکسالیت قحطی شوهر فراوان گشته دیگه همه شرایط باهم رو عرضه نمیکنیم . یا خوشکل یا خوشتیپ یا پولدار یا آدم فقط یکی رو میتونید انتخاب کنید

صبرمان تمام شد انقد پیشه کردیم!
من همرو باهم میخوام!

پارمیدا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

کو عکست؟!

تو وب قبلیس!

Nima دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ http://MidNight-Cafe.blogsky.com

man amadam
key biam khastegari ?!

خوش آمدی!
دیدی عکسمو؟که میخوای بیای؟

علی رضا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام فرنوش خواستم بگم من وبلاگتو خیلی دوست دارم هر روز می یام به وبلاگت سر می زنم خودتم خیلی با حال دوست داشتنی هستی

مرسی شما لطف داری!

آرش سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام گلم همه اونایی که گفتی رو من دارم ولی حرفات همش الکیه تو به خودت حتی زحمت نمیدی یه میل خوشک و خالی به من بزنی

نه بابا؟ خیلی دوس داری ی وبلاگ درس کن!

آرش جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ http://arashvaanahita.persianblog.ir/

این آرش اگه بیاد دستم میدونم چیکارش کنم
آهای آقا آرش مثل مرد آدرس وبلاگت رو بزار .

خونسرد باش!

آرش یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

عزیزم درسته که من با تو توی محیط مجازی و وبلاگ آشنا شدم ولی خودت خوب میدونی این محیط برا تبادل افکار و صحبت کردن و درد دل کردنه و نمیتونه یه فضایی برای یک ارتباط مهم و جدی باشه حالا با وبلاگ درست کردن من چه چیزی میخواد بشه؟ مگه وبلاگ داشتن من ارتباط مارو جدی میکنه؟ مگه هدف تو فقط چت و سرگرمی باشه

minaaaaaaaa شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

salam mehrnoosh iun veblaget kheyliiii bahalee axeto k natunestam bebinam.darseto bekhun shohar mikhay chikar?????????vali omidvaram arezoot baravorde beshe.elahi amin.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد